Semino Rossi ig Edith Reinbach December 2014.

Oplevelser med Semino Rossi.

Her på denne side vil der komme de oplevelser ind som mange fans har haft med Semino Rossi.

En beretning fra Edith Reinbach jule tur December 2014

D. 6/12-14 rejste vi med Riis til Zeefeld julekoncert i bjergene. Og det var selvfølgelig Semino der lokkende på rejsen. Som blev rigtig god..

På vores første overnatning hvor vi også spiste aftensmad. Kom der en dame og satte sig ved vores bord. Hun fortalte at hun havde set Semino og bestemt sig for, at nu ville hun afsted. Og jeg glemmer aldrig hendes glæde, da hun fik af vide, at hun var

blandt Seminofans.

Vi boede på 4 stjernet hotel og fik fire retter mad hver dag. Det var ren forkælelse.

Forste aften skulle vi til Koncert med Byens Orkester og stor blev vores forbavselses da det var udendørs (open aier) på torvet.

Mange frøs da vi havde taget forkert tøj på. Christian, vores rejseleder fik hurtig sat Riis ind i problemet og vi fik så en dejlig varm Glycvein der varmede.

Anden dag var der udflugt rundt i Zeefeld. En meget interessant by.

Om aftenen skulle vi til Koncert med lokale kunstner og det var rigtig julestemning. Også var det den samme hal vi skulle til næste aften. Som var turens højdepunkt. (Vi var selvfølgelig også på en julepyntet tur til dejlige Innsbruk)

Så oprendt dagen. Den skulle starte med en tur til Swarrovski, men der var ombygning, så en anden tur kom i stedet for.

Vi var nogle der hellere ville se på byen. Det er ikke så tit der er tid til det.

Så blev der afgang til koncerten og vi var spændte. Riis havde sørget for meget fine pladser til os. Semino skulle ind efter pausen. Så inden da, gik jeg en tur. Og der mødte jeg den franske fanclub.

Jeg gav mig til kende overfor Rose-marie. Og da hun så på mit skilt og fandt ud af hvem jeg var, så blev det kysset på begge sider af hovedet. Det var meget pudsigt.

Så kom vores ven jo på scenen og stor var glæden i hele salen.

Så får Semino set at der er danskere til stede. (men han var nok gjort opmærksom på det ,for jeg talte lidt med Gaucho, han stod for salg af souviner. )

Semino siger fra scenen, at der er nogle som har siddet ned meget og de er fra Danmark. Efter koncerten blev der skrevet autografer.

Så blev det min tur, og jeg ville gerne have skrevet en autograf ved siden af den jeg havde i forvejen. Så Gaucho gjorde Semino opmærksom på at han skulle skrive  nr. 2.

Så tog Nina billedet af Semino og mig. Og jeg skal hilse og sige at skægget krassede, så stakkels Gaby. Jeg gav Nina hånden til farvel og sagde vi ses i Danmark og det bekræftede hun. Og det havde Gaucho også gjort da jeg spurgte ham. Bussen kørte jo som sædvanligt hjem. Efter koncerten, men Elly og jeg havde bestemt os for at viville have det vi kom efter og det fik vi . Vi tog en Taxa tilbage og vi havde haft en dejlig aften. Det var lidt fra julekoncerten, men af gode grunde kommer den først nu.

Så glæder jeg mig til og hilse på alle de nye og gamle medlemmer som har meldt sig ind i Charlottes fanklub.

Knus til alle hilsen Edith Reinbach.

Hej til jer fans.

så god ,at de 10.000 tudsind der var til koncert var så stille ,så man kunne høre en knappe nål falde til jorden .Og så fortalte han om hvad han skulle lave her efter ,han havde nogle velgørenheds .Ja det var stort .Håber i også har oplevet noget godt.

Mange Hilsner Britta Hebnes

Semino Rossi mit «Aber dich gibt's nur einmal für mich»